Tyskland här kommer vi?!

Förhoppningsvis ja.. Melina, Hanna, Angelica och jag åker till Tysklands den 26 aug vilket jag verkligen ser fram emot. Det ska ju vara rena kapstaden med mängder av party klubbar. Wow detta är galet. Jaja i vilket fall som helst så är det första gången jag åker iväg själv haha. Jag tror jag kommer få lite panik när jag står på flygplatsen men som tur är har jag mina underbara vänner med mig.

Förra helgen var vi på Pride. Det var GRYMT! Sheet säger jag bara det var fan bland det roligaste jag gjort på länge! Tyvärr blev min väska snodd dagen därpå så hela helgen blev inte så lyckad som jag hade förväntat mig.

En sak till som ni nog inte hade en aning om är att jag nu har skiljt mig. Ja alltså inte med min man utan med mig 1a. Den var ju bara för mycket som ni vet. Jag bor just ni i ett radhus på 3 rum och kök, inte dåligt va? Tänkte väl. Måste bara försöka få till en liten inflyttningfest eller någon sådant (SNARAST)...

Här är en bild på vårat söta lilla boende.

Ikväll var det fotboll och jag hade tänkt att jag skulle med till pubben för att glo på den. Men eftersom att jag är fattig som en riddare så fick jag sitta hemma. Va fan ska jag med ut och göra om jag bara ska sitta och glooo noway. Hur som helst så åker vi ju ändå snart så det kanske inte är så synd om mig som jag känner mig. Buhuu..

Peace and love.




Kommentarer
W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf | 2010-08-05 / 08:51:16 | http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Vad brun du är! vill med :) <3

Leia ♥ | 2010-08-07 / 15:03:06 | http://leiabloggar.blogg.se/

Vad ska ni göra där? :)

Lisa | 2010-08-10 / 17:43:22 |

Åh, så kul det ska vara jättre kul där! :)

Hoppas du får lika kul som ja hade ! :D:D <3<3



ps. älskar din blogg och hoppas du fortsätter blogga nu :D

Maja | 2010-08-10 / 22:27:46 |

Va kul att du har börjat blogga igen! Mkt tevligt.



Kramis <3

Anonym | 2010-08-11 / 13:02:04 |

Efter 2 veckor på Cypern så javisst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback