Dålig uppdatering bara för att...

Jag har legat inne på sjukan i över 1 vecka! Faaan va det var tråkigt men kanske bra? Jag höll för det första på att bli galen då jag inte fick som jag ville haha mitt morfin HöHö.. Vilket jag förstår nu varför jag inte riktigt fick! Med tanke på att jag varken kunde baj*a eller Kiss*...Hur som helst så blev jag hemmskickad i Onsdags då dom säger att dem inte kan ge mig någon som helst diagnos på mina problem. Dom hade alltså ingen aning om varför jag hade så pass ont, och varför jag spydde upp allt jag fick i mig. Fick både dropp och morfin men varför vet dom inte ... Hmmm! Hur som helst så klarade jag av att vara hemma 1 natt vilket sedan ledde till att jag var tvungen att åka in igen (igår) eftersom jag inte har fått behålla någonting av det jag ätit.

När jag kommer till Danderyd så säger dom ja det ända dom hittade på dig var ju en systa på äggstocken!! VAAAAAAA?? Varför i helvett* säger dom det nu för och inte när jag låg i 1 vecka på sjukan?? Sjukt irriterande. Hur som helst så trodde dom i alla fall att det var gallsten. Vilket dom på min avdelning där jag låg sa att det absolut inte var eftersom dom hade gjort alla undersökningar man kunnat göra och hittade inga stenar..

VILKET BULLSHEET! Dom hade gjort en skiftröntgen men inte ett ultraljud som man tydligen ser dessa stenar dydligast med.. Hmm vilken skola gick dom i om jag får fråga?!

Ett tips var hårda och fråga huuuuundra gånger vad dom gjort för undersökningar på dig när du väl hamnar på sjukan... För dom har nadaaa koll!

Just nu sitter jag hemma och försöker trycka ner lite Yogurt i min lilla magsäck som inte vill vara min vän just nu. Blir det värre som dom sa måste jag åka in yttligare 1 gång och om dem hittar stenar måste jag akut opereras! Så håll tummarna på att jag inte får ont för det orkar jag inte! Jag vill inte heller jag hatar sjukan... :(

 En trött sittsovandes Sandra på Danderyd!


Kommentarer
Jennifer | 2010-02-13 / 15:40:30 | http://jennifergresseth.bloggplatsen.se

Hoppas du blir bättre snart. :)

Anonym | 2010-02-13 / 18:02:43 |

<3

Emma | 2010-02-13 / 18:03:22 |

Hoppas du blir bra snart :)

Emma | 2010-02-13 / 18:03:44 |

Hoppas du blir bra snart :)

Linnea | 2010-02-13 / 21:54:16 | http://pinksugar.webblogg.se/

Krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback