Idag var det ingen bra dag!

Jag har suttit och varit så himla sur hela dagen. Eller ja i alla fall halva :P
Tidigare idag när vi kom hem krasade datorn där alla våra bilder från Cypern var! Ink alla mina document jag skrivit som ska skickas in till skolan. Gissa om håret reste sig eller?!

I vilket fall som helt så har min man fixat detta nu så nu är allt på plats igen och alla bilder från cypern sitter på cd skivor. Hahah det gick åt 10 cd skivor till att lägga in bilderna på. SUCK*

Hur som helst så sitter jag just nu och pillar lite. Ska lägga ut en trevlig sak på bloggen vid något tillfälle så ni tycker om mig som förr. Det var ju ett tag sedan jag blogga nu. Men jag är impad över hur alla snabbt som blixten kom tillbaka till min blogg vid första inlägget. Jag menar det ser lovande ut för min del! Mohaha...

Jag måste bara avsluta med att säga jag vill till Beeeeeerlin NU!

Puss och kram.

Kommentarer
Linnea | 2010-08-10 / 22:33:42 |

TREVLIGT! Hade varit skönt att få komma iväg men eftersom skolan börjar funkar det ej. Icke Icke!

Callme.blogg.se | 2010-08-10 / 23:59:16 |

Fräckt! <3

Anonym | 2010-08-11 / 22:42:11 |

VA KUUUUUUUL ;D;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback