Godmorgon!

Sitter för tillfället hemma hos min mamma ute på Adelsö (Ekerö). Hur mysigt som helst. Idag blir det nog bara att plugga och ta det lugnt. I morgon har jag mitt första prov så måste repetera inför det. Povet är från våran bok Medicins grundkurs Oh så trevligt! Hur som helst så känner jag mig fortfarande inte på topp men det ska nog bli bra snart hoppas jag. Känner mig fortfarande förlamad i både armar och ben så tänkte försöka ta en promenad för att känna mig lite piggare.

Nu ska jag i alla fall fixa min nya design som troligtvis kommer att komma upp snart. (Hoppas)!
Hoppas den blir som jag tänkt mig bara annars blir jag deppig.. Huuh

Höres senare mina söta läsare!


Kommentarer
Moa | 2010-02-14 / 15:16:22 | http://xxooo

Åh så spännande :D Hoppas den blir fin!

Och hoppas du får en bra alla hjärtans dag.. :)



/Moa

Anonym | 2010-02-17 / 14:52:14 | http://juuhanni.blogg.se/

Den blev fin gumman

Anonym | 2010-02-17 / 14:52:23 |

gillar den färgen du har!

mia | 2010-02-17 / 14:52:37 |

finare än den du hade innan =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback